2008年8月26日 星期二

好苦的綠豆湯

我昨天晚上回來很餓,

呈了一碗公的綠豆湯在吃。



沒想到,綠豆湯居然出奇地苦,

什麼阿,這綠豆湯是用苦瓜湯去燉的嗎?

我要哭了...



後來,因為太苦了,

我加了巧克力喜瑞兒混著吃...



沒想到味道更怪了!



喔...我真後悔弄了那碗湯!

6 則留言:

  1. 有人拿喜瑞兒+綠豆湯的嗎.......

    天啊 我怎麼有這種白目學妹啊......

    回覆刪除
  2. 張猴子妳越來越神經了好糟

    希望我們去,妳不要拿這種東西來款待我們......

    我想要得到真正的款待XD



    還有我超期待的是什麼妳知道嗎



    就是一群人霸占妳家客廳狂玩無雙的那個場面

    喔 GOGOGO~

    回覆刪除
  3. 一碗"公"的綠豆湯...有母的媽??我想喝ㄟ...

    回覆刪除
  4. As I know you more, you're really optimistic and clever girl.

    Sometimes, you show how a humor girl and make me laugh

    Great !



    Jerry

    回覆刪除
  5. 姊~~



    我嚴重的懷疑~~

    你腦袋有問題~~

    或許我應該找一天帶你去看醫生的

    不然我怕久了醫不好

    回覆刪除
  6. OH~I didn't misunderstand your meaning again.

    I mean when I meet you in Wall Street everytime, you always

    look so happy and make me laugh more.

    You're such a bright girl.

    I responded this article on the spur of the moment.

    I just wanna tell you something. that's all.

    ........

    But I heard someone poured chocolate into the "green bean

    soup" first time.

    Your action made me laugh again while I was reading this

    article. Funny...^^



    I think I need more time to know you who you are...

    回覆刪除